خرید بهترین نوع و جنس پرده

خرید جدیدترین مدل پرده منزل مناسب اتاق خواب و پذیرایی با بهترین قیمت

خرید بهترین نوع و جنس پرده

خرید جدیدترین مدل پرده منزل مناسب اتاق خواب و پذیرایی با بهترین قیمت

  • ۰
  • ۰

پرده‌ها که از مهم‌ترین بخش‌های تزیینات اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می‌شوند، زیبایی اتاق را دوچندان می کنند. انتخاب پرده مناسب از جمله مسائلی است که بدلیل تنظیم شدت نور و همچنین زیبایی  محیط زندگی توجه به آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب به معرفی پرده‌های مدرن می‌پردازیم و اینکه چگونه دکوراسیون منزل را بهبود ببخشیم.
هنگام انتخاب پرده برقی ما اغلب در مورد همه چیز از قبیل رنگ، سبک، دکوری و اکسسوری ها فکر می کنیم اما دقت در کیفیت پرده انتخابی از اهمیت بالاتری برخوردار است، هر چند که قیمت آن بالا باشد در طولانی مدت باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود. پرده‌هایی که در اتاق‌های مختلف منزل استفاده می‌کنید باید با یکدیگر متفاوت باشند، بهترین انتخاب این است که با توجه به سبک دکوراسیون و چیدمان منزلتان و با توجه به اتاقی که پرده در آن نصب می شود، به انتخاب پرده بپردازیم. طراحان دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۰ ایده خوبی برای شما در نظر دارند. 

 


مدل پردهای ساده 2020


انتخاب رنگ در خرید پرده خیلی مهم است. شما می‌توانید با انتخاب صحیح رنگ هماهنگ با محیط بر جذابیت محیط بیفزایید. پرده‌های ساده به علت یکدست بودنشان، معمولا با بسیاری از فضاها و دکورها هماهنگ یا در اصطلاح (ست) می‌شنوند. 
ظاهرا در فصل جدید تمایل بیشتر به سمت مدل پرده‌های مینیمالیست، ساده و عاری از هرگونه مدلهای پیچیده، باشکوه و بسیار پرآب و تاب است، مگر اینکه استایل طراحی اتاق به نوعی باشد که با آن نوع پرده ‌ها هماهنگی بهتری پیدا کند. ساده بودن، خود عنصری برای زیبایی است. شما به کمک پرده‌ های ساده می‌توانید دکوراسیون بسیار لوکس و شیکی داشته باشید.


مدل پردهای جدید پذیرایی 2020

 

یکی از مهمترین فضاهای قابل دید در منازل از نظر طراحان دکوراسیون داخلی قسمت مربوط به پنجره سالن پذیرایی است. پوشاندن پنجره ها با پرده های بلند اتاق را پرزرق و برق و باشکوه جلوه می دهد، که این پرده‌ها برای فضاهای وسیع مناسب هستند. 
برخی از مدل‌ها و طرح‌ها در سال جدید بیشتر از گذشته مورد استقبال قرار می‌گیرند و فضای خانه شما را نیز به محیطی امروزی‌تر و مدرن‌تر تبدیل می‌کنند. مدل پرده پذیرایی مدرن باید جزئی طبیعی و هماهنگ با دکوراسیون اتاق باشد، یک قاعده ساده که هر کسی با اندکی سلیقه و خلاقیت در طراحی داخلی می تواند آنرا عملی کند.
اگر سقف خانه کوتاه باشد، برای بزرگ جلوه دادن آن چوب پرده‌ها را بالاتر از حد معمول نصب کنید. پرده‌ها هرچقدر بالاتر نصب شوند، خانه بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. فراموش نکنید پنجره ها روزنه‌های ورود نور به خانه شماست پس در انتخاب نوع پرده دقیق کنید تا از ورود نور به داخل خانه جلوگیری نکنید.
پرده ها نقش مهمی در سیستم حرارتی و برودتی خانه ایفا می کنند. اگر در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنید پرده های عایق حرارتی گزینه بسیار مناسبی برای اتاق پذیرایی هستند.
ایجاد فضایی آرام و صمیمی برای اعضای خانواده و مهمان ها از مهمترین اهداف دکوراسیون پذیرایی است از این جهت بهتر است شما در زمان طراحی نورپردازی برای سالن پذیرایی دقت و حساسیت لازم را در انتخاب پرده به خرج دهید.


پرده زبرا

 

یکی از انواع جدید پرده های کلاسیک، پرده زبرا میباشد. ساختار پرده زبرا از جنس تور و پارچه است که به صورت راه راه مساوی و با ظرافت هر چه تمام بافته شده است. ظاهر و رنگبندی پرده زبرا به گونه ای می باشد که می توان از آن برای سالن پذیرایی و اتاق خواب، آشپزخانه یا حتی فضاهای رسمی و اداری استفاده نمود. 
ساخت و تولید پرده زبرا بصورت دبل می‌باشد، که امکان سایه و روشن کردن پرده بصورت دستی یا مکانیزه را به شما می‌دهد. پرده زبرا تنوع طرح و رنگ بالایی رو دارد که میتوان با هر سلیقه و دکوراسیونی تنظیم کرد. این پرده ها قابلیت نصب موتور بر روی ریل پرده را داشته و امکان کنترل از راه دور یک یا چند پرده هم زمان در یک فضا وجود دارد.
طرح و رنگ های پرده زبرا بسیار متنوع است و می توان از آن برای اتاق کودک، اتاق خواب، هال و پذیرایی و آشپزخانه بهره برد. به عنوان مثال بعضی از جدید ترین مدل های پرده زبرا مناسب اتاق کودکان است که با طرح های کودکانه و زیبا در بازار موجود است، طرح های رنگارنگ و کارتونی به زیبایی اتاق کودکان می‌افزاید.


تفاوت شید و زبرا

 

مهمترین تفاوت شید و زبرا آن است که در پرده های شید امکان تنظیم نور وجود ندارد و برای عبور نور فقط باز و بسته می‌شوند که این دقیقا ویژگی‌ بارز پرده‌های زبراست. به پرده زبرا، پرده های رنگین کمانی یا پرده روز و شب هم می گویند. 
تفاوت دیگر در ساختار و جنس پرده‌ها می‌باشد. پرده زبرا از دولایه‌ی پارچه و تور تشکیل‌شده است ولی شید از یک لایه پارچه ساده یا طرح دار تشکیل شده است. شما می‌توانید پرده‌های شید را با تنوع تصاویر مختلفی مثل منظره، آرم و لوگوی اطراف، تصاویر اشخاص و... سفارش داده و تهیه کنید. 


مدل پردهای جدید آشپزخانه 2020

 

مدل پرده آشپزخانه می‌تواند از جنس های مختلفی باشد شما با توجه به سلیقه و دکور کابینت آشپزخانه اتان می‌توانید یکی از گزینه ها را انتخاب کنید. رنگ کابینت و دیوارهای آشپزخانه می تواند در انتخاب رنگ پرده برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیرگذار باشد. برای مثال اگر دکوراسیونی تمام سفید یا خنثی دارید، نصب کردن پرده های تیره می تواند تعادل بسیار دقیق و زیبایی در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کند.
پارچه پرده آشپزخانه را بهتر است از بین پارچه ها با دوام و کیفیت عالی انتخاب کنید تا در برابر نور و شستشو مقاوم باشد. تا بعد از مدتی رنگ آن از بین نرود.


پرده کرکره


پرده‌های کرکره‌ای نوعی پوشش پنجره است که از جنس چوب و یا فلز ساخته میشود که قبلیت جمع شوندگی و تنظیم نور ورودی را دارا می باشد. پرده کرکره ای ، علاوه بر قیمت مناسب، سبکی و کیفیت بالایی که دارند، در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند که به راحتی با هر دکوری مورد استفاده قرار می‌گیرند.
بعضی از مدل‌های این پرده‌ها در طرح‌های گل دار تولید می‌شوند، ولی توجه داشته باشید که پرده‌های ساده نسبت به پرده‌های طرح دار و گل دار بسیار فضا را مدرن تر می‌کنند. 


پرده کرکره آلومینیومی Aluminum blinds


همانطور که از نامش پیداست، از تیغه‌های آلومینیومی ساخته شده که به صورت افقی و در رنگ‌های ساده و طرح دار موجود می‌باشد. از جمله ویژگی های آن می توان به انعطاف پذیری بسیار بالای تیغه های آلومینیومی اشاره کرد که موجب بالا رفتن دوام و طول عمـــــر زیاد آن می شود. این مدل یکی از با صرفه ترین پرده هایی است که در عین حال زیبایی و شیکی خود را حفظ کرده است .


پرده کرکره های چوبی Wood blinds


پرده هایی با تیغه های چوبی می‌باشد، که در مقایسه با نمونه فلزی سنگین تر و دارای مقاومت بیشتری می باشد. پنجره های آشپزخانه به جهت اینکه تقریبا اندازه کوچکتری نسبت به سایر پنجره های منزل دارد می تواند گزینه مناسب برای پرده چوبی باشد .


مدل پردهای جدید اتاق خواب 2020


هنگام تزئین اتاق خواب یکی از مواردی که چشم انداز اتاق را تحت تاثیر قرار می دهد پرده ها می باشند . علاوه بر ایجاد چشم انداز ، پرده ها ورود نور به اتاق را کنترل کرده و فضای خصوصی اتاق را تامین می نمایند. در انتخاب رنگ و طرح پرده نیز دقت کافی داشته باشید تا بعدا دلزده و پشیمان نشوید.
زیباترین مدل پرده اتاق خواب صرفا گران قیمت ترین آن نیست و استفاده از پرده ای که دقیقا متناسب با فضای دکوراسیون اتاق خواب شما باشد، می‌تواند به تنهایی زیبایی اتاق را چند برابر نماید. برای اتاق خواب هایی که نورگیر نیستند و روشنایی کمی دارند، بهتر است از مدل پرده های تور و حریر برای ورود نور به اتاق استفاده کرد. اگر در هنگام استراحت مقدار نور ورودی به اتاق مشکل‌ساز می‌باشد، نصب پرده‌های ضخیمی که جلوی وجود نور را بگیرند، انتخاب مناسب‌تری می‌باشد.


پرده شید رول


پرده شید رول هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک قابل حرکت به بالا و پایین می باشد. و در پرده شید رول پارچه می تواند از انواع مختلف مثلاً غیر قابل عبور نور و یا با قابلیت عبور نور به میزان مورد نیاز باشد. یکی مزیت های این محصول اندازه گیری و نصب آسان این مدل پرده می باشد.


شید سان اسکرین


از این نوع پرده ها در مکان های مختلفی که امکان تابش زیاد نور خورشید وجود دارد استفاده می شود و با کمک آنها می توان مانع از نفوذ پرتوهای اشعه فرابنفش شده چرا که به علت الیاف به کار رفته در تار و پود پرده های سان اسکرین (از نوع پی وی سی) عملکرد آنها همانند یک عینک آفتابی می باشد.
شیدرول سان اسکرین حریم خصوصی خیلی خوبی فراهم می کند. به طوریکه شما نمی توانید از بیرون داخل اتاق را ببینید. طراحی این پرده ها به صورت تک مکانیزم است و به صورت تک رنگ در رنگ بندی متنوعی موجود می باشد. این نوع پرده ها قابلیت شستشو داشته و از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند .
به زبان ساده‌تر پرده سان اسکرین اقتصادی ترین پرده برای آنانی می‌باشد که به صرفه جوئی در مصرف انرژی اهمیت می‌دهند.


شید بلک اوت


همانطور که از نام این محصول پیداس بلک اوت (Blackout) که به معنای خاموش می‌باشد، شید بلک‌اوت مناسب مکانهایی است که ما مایل به دریافت نور غیر قابل کنترل خورشید در فضای آن نیستیم. این یک شیوه شیک و مدرن برای تاریک کردن محیط و کاهش هزینه های گرمایش و خنک سازی شما است.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی